1 Aralık 2011 Perşembe

KİTAP ÖNERİSİ-1 Gerçekten Beni Duyuyor musun?

 Leyla Navaro'nun kitaplarıyla tanışmam üniversite yıllarıma dayanır. Anne olmadan önce mesleğim gereği okurdum ve çok da beğenirdim.Anne olduktan sonra beğenim kat kat arttı.Gerçekten beni duyor musun?adlı eserinin yeri bambaşkadır.Ana babaya hem ayna tutar hem yol gösterir hem de farkındalık sağlar.Kitabı bitirdiğinizde daha bilinçli daha özgüvenli.daha olumlu ve de bakış açısı değişmiş ufku genişlemiş bir ebeveyn olarak bulursunuz kendinizi.Gerçekten beni duyuyor musun? anababa çocuk arasında kaliteli ve doğru iletişim kurmayı çok güzel öğretiyor.En önemlisi sevdiklerimizi duymayı ve anlamayı öğretiyor.Anne babaların mutlaka okuması gereken kitaplarda biri bence.Anne baba olmanın okulu yok.miniğimiz büyüdükçe aramızdaki iletişim daha karmaşık bir hal alıyor.Tıkanıp kaldığımız,çaresiz hissettiğimiz,çözüm aradığımız,hata yapmaktan korktuğumuz durumlar o kadar çok ki.Böyle zamanlarda kitaplardan,internetten,dergilerden ve tecrübelerden yararlanma yolunu seçiyoruz.İste o seçtiğimiz kitaplardan biri de Gerçekten Beni Duyuyor musun?olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...