30 Aralık 2011 Cuma

YULAFLI KURABİYE & BAR -2

Yulaflı denemelerim devam ediyor



Malzemeler:
200gr tereyağ
2 su bardağı yulaf
1 su bardağı un
1/2 su bardağı şeker
1 tatlı kaşığı kabartmatozu
1 fiske tuz
2 yemek kaşığı fındık kırığı
2 yemek kşığı çikolata kırığı

Nasıl Yaptım:
Çikolata hariç bütün malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur yoğurdum.Hamurun yarısını ayırdım.ceviz büyüklüğünde parçalar koprıp yuvarlayarak bastırdım

Diğer yarısına bu çikolatadan ilave edip aynı şekilde şekil verdim



Minik kuzu yarım saat bile uyumadan uyanınca geriye kalan hamuru küçük bir tepsiye kare şeklinde bastırıp dikdötrgen şeklinde kestim.

Önceden ısınmış 170 derecede kızarana kadar pişirdim.


Fırından çıkarçıkmaz tepsiden kaldırmadım çünkü dağılırlar.


Soğuyup sertleşince servis tabağına aldım.İşte bu kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...