3 Şubat 2012 Cuma

BEBEK BİSKÜVİSİ (Made by Anne Eli)

Küçük aşkıma hazır bisküvi vermeye gönlüm razı olmadı ve sıvadım kolları....Hem sağlıklı hem lezzetli hem besleyici olsun istedim ve tarifi tamamen bana ait olan bu bebek bisküvisi çıktı ortaya .Şimdilik meyve sularıyla karıştırarak yediriyorum.Boğulma tehlikesini göz önüne alarak eline vermemeyi tercih ediyorum.Eveeeet oğlum da beğendiğine göre bu tarif arşivde yerini almalı:

Malzemeler şöyle:
1 yumurta sarısı (1 yaşa kadar beyazı sakıncalı olduğu için sadece sarısını kullandım)
3 yemek kaşığı pekmez (rafine şekerden daha masum)
4 yemek kaşığı erimiş tereyağ (zeytinyağı da olur)
2 yemek kaşığı elma püresi
1,5 yemek kaşığı buğday nişastası
1 çay kaşığı kabartmatozu
4 yemek kaşığı kadar un (hamurun kıvamına göre un miktarı değişebilir)
 Nasıl yaptım?:
Öncelikle sıvı malzemeleri karıştırdım.Daha sonra un hariç diğer malzemeleri ilave ettim.Azar azar un ilave ederek yoğurdum.Yumuşakca bir hamur elde ettim.

Küçük oval şekil vererek önceden ısınmış 170 derecede pişirdim.

Bebişlere afiyet olsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...