8 Şubat 2012 Çarşamba

PARFÜM DOSYASI


Genelde baharat kokulu parfümler bana çok ağır geliyor ve kullanamıyorum.Bu tür kokulara maruz kaldığım zaman hiç abartısız baş ağrısı ve mide bulantısı çekiyorum. Çiçek kokuları benim favorim.Hafif şekerli kokuları da severim.Ama bu baharat kokusu barındıran hiç bir parfümü sevmem çiçek kokusu barındıran her parfüm favorim anlamına gelmiyor.Kokuların karışımı ve tene uyumu da çok önemli.Ayrıca parfümün sadece güzel kokması yetmez kalıcı da olması lazım .Bu güne kadar kullandığım parfümlerde istediğim kalıcılığı bulamadım ya da bu konudaki beklentim çok fazla. Neyse parfüm konusu biraz karışık ve subjektif bir konu.
Son zamanlarda kullandığım parfümlere bir bakalım:


Bvlgari' in mis gibi gül kokan bu parfümü bu aralar favorim.
Yasemin kokulusu da çok güzel haberiniz olsun.

  
Burberry Weekend bana tazelik hissi ve enerji veriyor.Çok severek kullanıyorum.


Diesel: yıllardır kullandığım almadan duramadığım bir parfüm.Şekerli bir kokusu var.Kışın kullanmayı tercih ediyorum 


Iyyyk tek kelimeyle berbat bir koku belki bir beğenen olur da veririm diye dolabın bir köşesinde bekliyor.Görüldüğü üzere full. 


Eşimin kullandığı pafümlerden bu güne kadar en beğendiğim Paco Rabanne 1 Million.Bana göre muhteşem bir koku ve kalıcılığı da iyi.

Paco Rabanne Million for women'a da bayılıyorum kendisi en kısa zamanda alınacaklar arasında.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...