4 Haziran 2012 Pazartesi

DANTEL DEĞERLENDİRME VE GEZME

Annemin kullanmadığı dantelleri değerlendirmek için topladım getirdim eve.Fazla gelip artan, hiç kullanılmayan ya da bir süre kullanılıp modası geçince kaldırılan bir poşet dolusu değerlendirilmeyi bekleyen dantelim oldu.


Kafamda bir sürü fikir var ve hepsini yapıp paylaşacağım.Ama önce küçük bir parçayla deneme yapmak istedim.


Bir parça danteli askılı bir bluzumun yakasına misinayla diktim.


Akşam dışarı çıkmadan önce 2 dakikada yaptım ve hemen giydim:)


Sonra attık kendimizi dışarıya.


Berat yürüyüş yolunda çabuk sıkıldığı için Aşağıeğlencede biraz tur attık. Parka biraz soluklanalım diye girince küçük bey hemen sıkıldı ve kucağımıza attı kendini. Büyüdükçe pusetinde oturmasını sağlamak daha da zor oluyor.



Ceket: Fabrika
Bluz: H&M
Pantolon: Zara



10 yorum:

  1. dantelli badiden ziyade yakışıklıdan alamadım gözlerimi maşallh :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş süper fikir. Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Dantelli bluzün çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Bende de yetenek olsa neler yapacağım ama olmayınca olmuyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ufak bir denemeydi sadece beğenmene sevindim:))

      Sil
  4. hemen aşırıyorum annemin dantellerinden, bu arada 10 aylık bebek ve manken gibi bir anne :)

    YanıtlaSil
  5. bence de hemen aşırıp değerlendir o kadar emek veriliyor bir kenara kaldırıp atmak olmaz:) nerde manken gibi olmak eski formuma bile kavuşamadım ;))

    YanıtlaSil
  6. harıka olmus ellerıne saglık.bende dantellerden faydalanarak duvar panosu yaptım.blogumda yayınladım.belkı kalan dantellerın ıcın sana fıkır verır.ufaklıga kocaman opucukler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:))Dantel duvar panolarını daha önce nette biraz araştırdım ama nasıl bişey yapacağıma tam karar veremedim. hemen bakıyorum bloguna

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...