15 Eylül 2012 Cumartesi

ZİNCİR BİLEKLİK ve YAPIMI

Zincir ve ip yardımıyla yaptığım bu bileklik hem çok basit hem de çok ucuza maloluyor.Renk renk yapıp bileklerinizi şenlendirmek isteseniz işte yapımı:



Malzemeler: 
Top(yuvarlak) zincir(ben praktikerden aldım)
Mumlu ip
Deri kordon(elimde gümüşrengi lastik vardı onu kullandım)
(uzunluklarını bileğinize göre ayarlayın)



Deri kordonu bileğinizin ölçüsünden biraz fazla uzunlukta olacak şekilde 2'ye katlayın.
Mumlu ipi ucu altta kalacak şekilde 4-5 kez kordona sarın.
Daha sonra zinciri kordonun üstüne yerleştirip topların arasındaki boşluklardan birer kez dolayarak sarın.
Son olarak başta bıraktığınız ilikten geçecek büyüklükte düğüm atıp fazlalığı kesin ve ucunu hafif yakın.
İşte bu kadar:)

5 yorum:

  1. bu bilkeklikler şu aralar çok moda herkeste var bende ilk fırsatta yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Malzemelerini aldım, ben de yapacağım ama ay oldu hala başlamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2dk sürüyor canım ayaküstü yap tak çık, o kadar pratik yani;)

      Sil
  3. Merhaba.
    Göze hoş gelen şık bir tasarım. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...