13 Kasım 2012 Salı

DEKORATİF SABUN VE MİNİK BİR İSTANBUL KAÇAMAĞI

Cuma gecesi baktık uyku tutmuyor ani bir kararla kalktık gittik İstanbul'a:)



Yağmurlu ve soğuk havaya aldırmadan düştük yola ve sabahın ilk saatlerinde istanbul'a vardık.Boğazda kahvaltı yapalım dedik ve hemen netten bikaç mekan araştırdık.Saatlerce trafikte takılı kaldık aradık taradık güzel bir yer bulamadık.Aç aç trafiğe daha fazla dayanamayıp bi kafeden aldığımız elmalı tartlarla kahvaltıyı geçiştirip Tüyap otomobil fuarına gittik.Avrupa yakasının korkunç trafiği ve kalabalığı hiiiç hoşumuza gitmedi Kendimizi fuardan çıkar çıkmaz karşıya Caddebostan sahiline attık.







Sahilde yürüdük, balığımızı yedik, kahvemizi içtik.Günün sonunda sıkıcı ama düzenli,huzurlu başkentimize geri döndüüük.
Yorucu geçen cumartesi gününün ardından biraz yorgunluk atmak istedim  ve bir köşede bekleyen kullanmadığım ve atmaya da kıyamadığım beyaz kalıp sabunları boyadım.



Akrilik boya,boncuk boya ve asetat kalemi kullandım.Desen,kalıp vs. kullanmadan doğaçlama boyadım.Ortaya böyle dekoratif objeler çıktı:)Banyo dolabımın rafına yerleştirdim.Ben çok sevdim sizce nasıl olmuş?

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. istanbul güzeldir ama Anadolu yakası bir başka güzeldir...
    yağmurlu güne denk gelip trafiğe takılıp kaldık yazmışsın ya malesef trafiğin yoğun olmadığı ne bir günü var ne de öyle bir semti
    işte istanbul çok renkli çok hareketli ama düzensizliğin içinde saklı kendi düzeni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel özetlemişsin;)orda yaşamayan biri için İstanbul'un kendi düzenini çözmek biraz zor oluyor...

      Sil
  3. sabunlar bi harika olmuş sabundan eser kalmamış :)

    YanıtlaSil
  4. Sabunlar çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık.
    Vay be, üşenmediniz mi gelip hemen dönmeye. İstanbul böyledir işte hele de haftasonu herşey eziyet olur alışveriş gezme :( Anadolu yakası biraz daha sakin tabi karşıya göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)
      üşenmedik valla tatlım bize gezme olsun;)trafiği çok kötü ama İstanbul harika;)Anadolu yakasının sakinliğini çok sevdim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...