4 Aralık 2012 Salı

BALKABAKLI CHEESECAKE



Ev Bahçe dergisi kasım sayısında bulunan çok lezzetli bir tarifle karşınızdayım.Kalıbın boyutu dışında hiç bir değişiklik yapmadan tarifi aynen uyguladım.Artan kabak tatlısını değerlendirmek için uyguladığım bu tarif artık favorilerim arasında..



Malzemeler:
14 adet yulaflı bisküvi
100gr eritilmiş tereyağ
400 gr labne peyniri
1 yumurta
1 subardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
2 kase kabak tatlısı püresi

Yapılışı:
Bisküvileri robotta iyice parçalayıp erimiş tereyağı ile karıştırın.18 cmlik kelepçeli kalıbın (ya da 4 adet tek porsiyonluk kalıp kullanabilirsiniz.)altını yağlı kağıtla kaplayın.Bisküviyi eşit şekilde dağıtıp bastırarak kalıbın tabanına yayın.Labne peyniri, pudra şekeri,vanilya ve yumurtayı karıştırıp çırpın.Karışımı bisküvilerin üzerine döküp 180derece önceden ısınmış fırında peynirin üzeri hafif renk değiştirene kadar pişirin.Fırından çıkarınca peynirli kısmın çatlamaması için iyice soğumasını bekleyin.Soğuduktan sonra keki kalıptan çıkarıp balkabağı püresini üzerine dilediğiniz kalınlıkta sürün.Ve servise hazır:)


6 yorum:

  1. yasemincim tam istediğim aradığım tarifti buaralar, her yerde duyuyorum ama hiç yememiştim:))) teşekkürler deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok sevindim canım:)cheesecake'in her çeşidine bayılan biri olarak ben çok sevdim bu tarifi umarım sen de beğenirsin;)

      Sil
  2. Balkabağı çocuklar için de çok faydalı, ben kızıma bir türlü yediremiyorum bir de bu şekilde deneyeceğim. Tarif için teşekkür ederim, güzel fikir verdi bana. Bana da beklerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sahane gozukuyor:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...