8 Ekim 2013 Salı

YAZDAN GERİYE KALANLAR-ANTALYA

Mayısta hava tatile gidecek kadar sıcaktı eylülde ise kazak-mont giyecek kadar soğuk.Sadece ilkbahar ve yazın yaşandığı bir ülkede yaşamak isterdim; hayal işte...
Tatil fotoğraflarını paylaşmayı ihmal ettiğimden bu postla yaza bir gönderme yapıyım istedim:)

Aşklarımmm..


Kuma basmak istemeyen kuzunun azıcık kumla oynama çabaları:)

Havuza girmek istemeyen kuzuyu kandırma çabaları:)

Babayı beklerken sıkılan kuzuyu oyalama çabaları:)




Kuzunun havuz sefası


Bıraksak akşama kadar koşacak:)


Kuzuyla şımarmaca



 öpücemmm:)

Havuza girmemek için annesine yapışan kuzu:)

Yer: Antalya-Belek-Acısu
Hotel Xanadu Resort
Hotelden,hizmet kalitesinden ve çalışanlarından genel olarak çok memnun kaldık. Mayısta gittiğimiz için turisrt sayısının az oluşu da  bizim için avantajdı.Çünkü aşırı kalabalık ortamlarda kuzum huysuz oluyor. Ayrıca havuzun kalabalık olmaması da önemli bir detay benim için:) Yemek saati, dondurma saati, şu saati bu saati yok hepsi 24 saat var. Bebek ve çocuk dostu bir hotel, ücretli bakıcıları var.


3 yorum:

  1. keşke Eylül , Ekim ve sonra yine Haziran, Temmuz... diye devam etse değil mi:) ben yine tatile gitmek istiyorum , yine gezmek :(

    YanıtlaSil
  2. olsun gırmesın havuza ben 1 yas tatılımızde soktum ve cok su ıctı cok hastalandı kuzum bu sene hıcbır tatılde sokmadım denızdeydık sureklı ustelık en buyuk aquaparklı otelde olsakta:)))) kuzular saglıklı olsunda..nıke sandaletler hepımızın kurtarıcısı degıl mı ohh on kısmı kaymaz vurmaz acımaz:)) bu arada hep yaz olsa dıyorum ve baybay dıyorum canıım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...