27 Kasım 2013 Çarşamba

DIY: TAŞ BOYAMA

Her tatil dönüşü 3-5 tane taş sıkıştırırım valizin bir köşesine.Sadece fotoğraflar yetmiyor, minik birkaç nesneyi de yanımda sürüklemek bana kendimi iyi hissettiriyor...:))


Taşlara biraz makyaj yaparak çeşitli şekillerde kullanma fikri bana oldukça eğlenceli geliyor. Doğal halleri de çok güzel tabi saksı dibinde tabakta sergilemek için ideal. Ama biraz renk katarak taşlardan eğlenceli objeler yaratmak da mümkün.

 Doğanın bize verdiği armağanları çeşitli şekillerde değerlendirmeyi seviyorum.Ama taş nasıl boyanır, hangi boya kullanılır, bir tekniği var mıdır bilmem. Ben kafama göre takıldım: Keçeli kalem, akrilik boya ve şeffaf tırnak cilası şimdilik işimi gördü.




Elimdeki taşların bir kısmını doğaçlama şekilde boyayarak bazı denemeler yaptım:)


Şimdilik kitap okurken ağırlık olarak kullanıyorum:)


Gideceğim ilk deniz kıyısından bir iki tane de iri taş getirip kitaplıkta kitap ağırlığı olarak kullanabilirim.
 Başka hangi şekillerde kullanılabilir? Önerilerinizi bekliyorum:)


6 yorum:

  1. tatlım benım ellerıne saglık ...evımde o kadar cok tas var kı ama kuzumdan dolayı suan raftalar :) harıka olmus hepsı..bır sure sonra fıkrını gerceklestırebılırım..bebısını ve sebı kucaklıyorum sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çokk teşekkür ederim:) Bizden de sana ve kuzuya kocaman sevgiler;))

      Sil
  2. çok güzel örnekler, benim kuzenim yengeç burcu olduğu için taşın üzerine yengeç yapmıştı. o da çok güzeldi , benim böyle yeteneklerim yok maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa burçlar da harika fikir teşekkür ederim paylaştığın için mutlaka deneyeceğim:)
      Böyle yeteneklerin vardır da keşfedilmeyi bekliyordur belki de:)...

      Sil
  3. Bunlar çok yaratıcı. Hiç aklıma gelmemişti taşları bu şekilde kullanmak :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...