9 Aralık 2015 Çarşamba

Sanat Kili ile Kavanoz ve Nihale Süsleme


Çok severek ve keyif alarak uğraştığım hobilerin başında sanat kili var. Sanat kili istediğim şekli kolayca verebildiğim harika bir malzeme. Özellikle küçük dekoratif figürler yapmayı ve onları çeşitli yerlerde kullanmayı çok seviyorum.
Sanat kili geri dönüşüm projelerinde de çok işime yarıyor. Atmaya kıyamadığım boş garnitür ve salça kavanozlarını nasıl değerlendiririm diye düşünürken sanat kiliyle yaptığım güller geldi aklıma. Önce kavanozların üzerindeki kağıtları temizledim.Daha sonra  kapakları beyaz akrilik boya ile boyadım. Boya kuruduktan sonra gülleri kapağın üstüne yapıştırdım. İçine şeker ve marşmelov koyabileceğim şirin ve romantik kavanozlarım oldu.
İkeadan aldığım mantar nihaleleri de yeni bir görünüme kavuşturmak istedim. Bebe mavisi ve mint yeşili akrilik boya ile boyayarak işe başladım. 


Boya kuruduktan sonra mint yeşili nihaleyi güllerle süsledim. Mavi nihaleyi de dondurma, şeker, kurabiye ve cupcake figürleriyle iştah açıcı hale getirdim. 



2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...