18 Aralık 2011 Pazar

HAŞHAŞLI KURABİYE


Yine annemden aldığım ve çok sevdiğim bir tarif paylaşacağım. Ağızda dağılan,enfes bir kurabiye yapmak istiyorsanız bu tarifi mutlaka deneyin.Herzamanki gibi ekonomik,lezzetli ve garantili.İşte malzemeler:




1 Yumurta
125gr Margarin
1 ç.bardağı Sıvıyağ
1 su bardağı Pudraşekeri
1 su bardağı Nişasta
Aldığı kadar Un
1 paket Kabartmatozu
1 paket Vanilya
1 ç.bardağı Haşhaş
Nasıl yaptım:
Oda sıcaklığında yumuşattığım margarini,sıvıyağı,yumurtayı ve pudra şekerini elimle karıştırarak homojen bir hale getirdim.daha sonra vanilya un nişasta kabartma tozu ve haşhaşı ekleyip yoğurdum.Klasik tabirle kulakmemesi yumuşaklığında bir hamur elde ettikten sonra yuvarlayarak şekil verdim.Önceden ısıttığım 180 derecede pişirdim.Kızarmasını beklemeden hafif pembeleşmeye başlayınca fırından çıkardım.Deneyen herkese afyet olsunnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...