5 Ocak 2012 Perşembe

Gittim, Gezdim, Aldım

Bugün puslu bir Ankara sabahına uyandım.Tam ısıtıcıya çay için su koyarken hoop elektik kesildi. Elektrik kesintisi demek kış günü Ankara ayazında çalışmayan bir kombiyle başbaşa kalmak demek.Nispeten daha az önemi olan Tv, internet, telefon vs. saymıyorum bile.Bu durumda Berat'la kendimizi AVM'nin sıcak kollarına atmaktan başka çaremiz kalmadı.(Alışveriş için bahane mi yok).Bize en yakın avm Antares olunca kendimizi orada buluverdik ve yaklaşık 3 saat gezdik. Berat'la avm'de 1 saatten fazla durmak çoğu zaman çok yorucu oluyor.pusetinde en fazla bir saat duruyor, sonrası benim kollarıma kuvvet.Bir elimle Berat'ı diğer elimle puseti idare ederken aşağıda bahsi geçenleri almayı başardığım için kendimi tebrik ediyorum.



Batikte bu bluzu görünce dayanamadım aldım.Desenine bayıldım.


Ne zamandır bakındığım bu poşet (paket) mandallarını Rossmanda 'tesadüfen gördüm.



Hamilelik sürecinde veda ettiğim ojeler artık beni eskisi kadar cezbetmiyor.Hala çok seviyorum ama sürmesiydi silmesiydi gözümde büyüyor.
Goldenrose ojeler hem tırnaklarıma hem de aşkımın denizden topladığı çakıl taşlarını boyamaya yarayacak...


Soldaki kitabı D&Rdan kuzucuk için aldım. Görünce heyecanlanıp çırpınması ve eline verice gülümsemesi bu kitabı almamdaki en büyük etken oldu. Daha güzel kitaplar da var ama hangisine elimi attıysam içine iliştirilmiş domuz resimlerini görmekten hiç hoşlanmadım.
Sağdaki oyuncak Rossman'dan. Böyle yumuşak, hafif ,kolay tutulan ve ses çıkaran oyuncaklar favorimiz bu aralar.



Doğumdan 3 ay sonra hızla dökülmeye başlayan saçlarımı hala yola getiremedim. Tutam tutam döküldükleri yetmiyormuş gibi aşırı derecede kuru, taranması imkansız bir hal aldılar.Bioblasın saç kremi ve maskesini kullanıyorum bir de şampuanı kullanıyım bakalım bir etkisi olacakmı. Yanında hediye edilen bu tester serumları da deneme fırsatım olacak.Umarım saçlarımın sorununa derman olurlar. 


Paşabahçenin bu fincan takımını internette gözüme kestirmiştim nasip bu güne imiş.Taşımaya üşenmedim aldım.
Bugünkü alışveriş maceramızın sonuna gemiş bulunuyoruz. Yeni bir postta görüşmek dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...