21 Ocak 2012 Cumartesi

TANTİTONİ

Tantitoninin ismi gibi ürünleri de şirin ve sempatik.E birde %51 indirim olunca  kendimi tutabildim mi?:haayııır.31 Ocak'a kadar sürecek indirimi kaçırırsam çatlarım dedim ve online mağazadan bunları aldım:



Bu seramik kaplama sos tavasını Berat'a mama yapmak için aldım. Aslında mavisini alacaktım ama not kısmında belitrmeyi unuttuğum için kırmızı göndermişler.Olsun bunu da sevdim


Silikon spatula ve çikolata kalıbı. 
Silikon çikolata kalıbını Kaşık şeklinde çikolatalar yapıp kahvenin yanında ikram etmek için aldım.


Mini fırın kabı.Düşündüğümden daha küçük ve sevimli.


Çelik tencere.
Yemekler iki kişilik olunca küçük tencerelere daha çok ihtiyaç oluyor.Fiyatı da o kadar uygundu ki almadan geçemedim attım sepete.


Servis Tabağı.
Opak camdan yapılmış sade ve şık. 

Tüm bunlar 2tl cik kargo ücretiyle 2 günde elime ulaştı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...