20 Şubat 2012 Pazartesi

DIY:Eski Jean Pantolondan Yelek Yapımı

Eski pantolonlardan genelde çanta, etek ve şort yapılır.Ben de farklı bir fikir olaması açısından yelek yapmaya karar verdim.Hiç dikiş bilgim olamdığı için ölçülerde ve kalıp çıkarmakta çok zorlandım.

Pantolonun paça kısımlarından yeleğin ön tarafını, üst kısmından da arka tarafını çıkardım.Sonra hepsini bir birine ekleyip boyun kısmını birleştirdim.






Ve ortaya böyle bir yelek çıktı.
Not:Resimlerde görülen renk farklılıkları tamamen ışıktan ve makinenin marifetinden kaynaklanıyor.Üstteki resimde masmavi çıkmış alttakinde çok koyu çıkmış aslında rengi ikisini arası.

5 yorum:

  1. MERHABA ÇOK GÜZEL OLMUŞ BANADA BEKLERİM
    http://butikmystyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Bloğun benim tarzıma yakın.
    Blogger annelerindenim, bana da beklerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. güzel fikir fakat keşke üstüne ep filan ekleseydiniz daha hoş olurdu

    YanıtlaSil
  4. Aa gerçekten cep hiç aklıma gelmedi:)zımbalarla biraz daha değiştirdim şuan bu şekilde değil ama bidahaki sefere aklımda bulunsun...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...