21 Şubat 2012 Salı

KİTAP: KADINLAR SAĞDAN ERKEKLER SOLDAN


Aşkım Kapışmak zaman zaman tv programlarında rastladığım ve dinlemekten büyük keyif aldığım bir uzmandır.Öyle kıytırık zart koçu zurt danışmanı değildir.Bu işe yıllarını adamıştır, eğitimini almıştır ve ele aldığı konuya hakimdir.Eveeet gelelim kitaba:
Kitabın ele aldığı konuları şu şekilde özetleyebilirim: Kadın erkek ilişkileri, İlişkilerdeki sorunlar,sorunların kaynakları ve çözüm yolları,Kadınlarla erkekler arasındaki farklar, Kadınlar ne ister erkeler ne ister,Evlilik,Cinsellik, Aldatma,İlişkilerin toplumsal boyutu.....vs.
Kadınlar Sağdan Erkekler Soldan son derece keyifli bir çalışma. Anlatımındaki akıcılık sayesinde kitabı bir çırpıda okudum.Kah güldüm kah düşündüm. Kitapta çok zekice tespitler var ve bizi bize anlatarak farkındalık sağlıyor.Kadın-Erkek arasındaki fark ve ilişkinin boyutunu irdeleyen bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum.Okuduktan sonra mutlaka eşinize,sevgilinize hediye edin derim.
Bu arada kitabı Kitap Yurdundan 9.60 tl'ye temin ettim.Okunacaklar sırasında Aşkım Kapışmak'ın son kitabı Beni Benimle Aldatır mısın? var.
Şimdilik hoşçakalın ve hep mutlu kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...