22 Şubat 2012 Çarşamba

GIVENCHY PLAY INTENSE & TEKİN ACAR ALIŞVERİŞİM



Dün Tekin Acar'a Paco Rabanne Lady Million almak için girdim ve çoğu zaman yaptığım gibi başka birşey alıp çıktım.Önce Dior Poison denedim sonra gözüm Givenchy Play'a takıldı.Sonra bir ara parfümlerin arasında kendimi kaybettim.Uzun bir kararsızlık sürecinden sonra Givenchy Play Intensede karar kıldım.Bu sefer de Dior Poison aklımda kaldı.Offff...Ayrıca beğendiğim parfümlerin hiç birinde indirim kampanya vs. olmamasına da gıcık oldum.
Givenchy Play Intense: Resimde pek belli değil ama şişesi mor. Pembe şişedeki Play'e göre daha kalıcıymış.Pembe şişeyi bilmem ama gerçekten kalıcı olduğunu düşünüyorum.Sabah sıktım ve 10 saat geçti hafif de olsa hala kokusunu alıyorum.Bu da benim kalıcılık bekletimi karşılamak için yeterli.

Bunlar da duş jeli ve vücut losyonu.


Paco Rabanne 1Million stick ve sprey deodorant aşkıma.



YSL Parisienne,Diesel,Givenchy Neo testerlar ve plajda kullnılabilecek bir çanta da hediye...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...