7 Kasım 2012 Çarşamba

SOĞAN SEPETİ DİKTİM

Keçe ve kumaş kullanarak kendime şirin bir soğan sepeti diktim. İstediğim ölçüde keçeden dikdörtgen parça kestim.Kumaşımı keçeden boyu biraz uzun olacak şekilde kestim.İkisinin de yan dikişlerini çektim ve alt köşeleri (şekildeki kırmızı çiginin olduğu yerden) diktim.

Kumaşın üst kenarını kıvırıp diktim.Pempe keçeden harfler kesip sepetin ön kısmına diktim.Keçenin içine kumaşı geçirip fazlalığı dışına kıvırdım.Çok pratik sepetim kullanıma hazııır:)

Vee soğanlarım artık yeni yuvalarında;)

16 yorum:

  1. Bende yapmakk istiyorumm bundann :)
    çok güzel olmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. buna bayıdımm,emeğine sağlık:ç)

    YanıtlaSil
  3. Eve bir dikiş makinesi almak şart oldu. Çok güzel görünüyor, bravo..

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuş ellerine sağlık:=))

    YanıtlaSil
  5. Ayy çok hoşuma gitti çok güzel olmuş iyi düşünmüşsün ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Canım ben de müsrif biri olarak dün soğan için epet aldım, yazını görünce de ben de yapabilirdim dedim. Eline sağlık, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)ben de hazır almayı düşünüyordum sonra birden böyle bir şey dikmek geldi aklıma:)

      Sil
  7. Çok çok güzel olmuş.
    Helede yazılarına bayıldım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. canım çok ama çok şirin bir soğan sepeti olmuş..çok beğendim..iyi günlerde kullan..:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...