2 Kasım 2012 Cuma

YOK BÖYLE FİYAT!!!

Bir önceki postta bahsettiğim alışverişte H&M Cumhuriyet bayramından itibaren 1-2 hafta içinde kullanmam gereken hediye çekleri verdi.Ben de dün H&M e uğradım eşime gömlek Berat'a 2'li takım aldık tam eşim ödemeyi yaparken bir de ne göreyim! 1 tl ye küpeler tokalar hemen ilk elime geçirdiklerimi alıp kasaya koştum.Alışverişten nefret eden kocayı da bekletip germek istemediğimden saniyeler içinde bu iki ganimete kavuştum.Keşke bütün standı kucaklayıp götürseydim:/ bedava sayılabilecek kadar ucuz olan bu güzellikleri kaçırmayın derim;)


Bu da yavrunun ilk kurukafalı kıyafeti :))


Hayırlı ve bereketli bir cuma olsun;))

14 yorum:

  1. ayyy yavrunun takımı çok güzel,modaya uymuş:)
    küpeleri göstermesen keşke,giden var gidemeyen var :)
    güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)gidemeyenlerin affına sığınıyorum o zaman;)

      Sil
  2. aaa ağzım açık kaldı:)) antalya'ya da istiyoruz h&m! çok güzel hepsi, en güzeli kurukafalı takım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en kısa zamanda Antalya'ya da açılır;))

      Sil
  3. Yaaa üfff ben hiç böyle fiyatlara denk gelmiyorum.:( Normalde çok yüksek fiyatlara satarlar, çok şanslısın canım :).Güzel günlerde kullan ikiside süpper.sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ben de bu fiyata ilk defa denk geldim:))

      Sil
  4. Oğlunun kıyafeti de çok güzelmiş, küpelerde bi harika. Canım İstanbulda da var H&M ama ben Anadolu yakasındayım bütün H&Mler karşı yakada, ha deyince geçmek ne mümkün. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa anadolu yakasına niye açmıyolarki?
      güzel yorumun için teşekkür ederim canım;)

      Sil
  5. ÇOK GÜZEL HEPSİ CANIM BENDE BLOGUMA BEKLERIM TAKIBINDEYIM:)
    http://zuutrendss.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. küpelerın fıyatları şaka de banaaa

    YanıtlaSil
  7. aaaaa bu küpeler kaçarmıydı ..çok güzellermış canım..bu fırsatı kaçırdığıma üzüldüm..başka indirime inşallah..bu arada oğluşunun takımınada bayıldım :))iyi günlerde kullanın canım yeni cicilerinizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:)böyle tesadüfen indirime denk gelmek güzel oluyor;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...