10 Ocak 2012 Salı

İlk Hotfixstone Denemem

Geçenlerde aldığım, hotfix (ısıyla yapışabilen) taşları nihayet deneme fırsatım oldu. Bir aksilik olursa diye kristal taşları riske atmayıp ilk denemeyi inci görünümlü taşlarla yaptım.

Önce deseni belirledim

Desenin üstüne boncuk cımbızı yardımıyla boncukları tek tek yerleştirdim ve transfer bandına aktardım.

Daha sonra montun sırt kısmına ortalayarak koydum.Ütüyü pamuklu ayarına getirdim ve bandın üstüne bastırmamla bant eriyip buruş buruş oldu.Kullanılmaz hale gelen banttan boncukları kaldırıp tekrar desenin üzerine dizdim.Başka bir transfer bandına aktardım.Bu sefer ütüyü ipek ayarına getirdim ve temkinli davranarak bandın boş köşesinde test ettim

Ütünün doğru sıcaklıkta olduğundan emin olduktan sonra 20-25 sn kadar üzerine bastırdım biraz soğumasını bekleyip bandı yavaşça kaldırdım.

Ütünün sıcaklığını iyi ayalayamadığım için ilk deneme başarısız olsa da ikinci denemede başardım.(İncilerin rengi ekru olduğu halde fotoğraflarda biraz fazla parladı)


İşte hazır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...